jjbbe

Alla inlägg den 15 september 2009

Av Jasmine - 15 september 2009 22:30

Blev lite mysssshe hemma så jag tog cykeln ut för att rensa tankarna. Problemet var bara att jag inte vet hur man tänker Skrattande

Aja, helt ärligt så satt jag bara på en sten och tänkte på - ingenting alls. Helt seriöst! JAG HADE INGENTING I TANKARNA. Kan ni fatta?

Grymt skönt var det iaf, att få sitta och njuta av tystnaden och bara vara helt själv.

Såhär såg det ut;


  

Mysigt huh? Glad 

Svar till  MosterAnna: Nej det är verkligen inget fel med att vara med släkten! Var mest allmänt irriterad då och skulle jätte gärna annars följa, men hade liksom värsta planerna och hade sett fram emot det jätte mycket Skrattande Annars hade jag självklart följt med!

Och som svar om matten, så uppskattar jag verkligen att du kan hjälpa mig i matten! Det är en otroligt lättnad Glad


Aja, jag tror jag har fått med allting?

Ska sova nu! Godnatt Glad



Av Jasmine - 15 september 2009 17:12

Tjoho!

Idag fick vi veta vilka grupper och vart vi skulle på konfan, jag hamnade i första gruppen till Göteborg.

Carro hamnade i andra, men då ringde Isso och frågade vilken grupp jag hamnade i och så, och hon hamnade i andra men ville vara i första. Men hon känner ledaren och ska ta kontakt med henne så att jag och isso får byta!

Nicenice Glad

Aja.

Hejdå!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej,
Det här ska tydligen föreställa en presentation ? Så jag passar väl på att berätta om mig själv!
Jag är en tjej på 14 vårar och brinner för olika språk och kulturer, dock har jag inte ännu varit utomlands men det är det jag strävar mot i framtiden

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards