jjbbe

Direktlänk till inlägg 21 september 2009

Pengar är inte allt ;p

Av Jasmine - 21 september 2009 15:36

Hahahahahahah, jag suger på det här med pengar. Men nu har jag bjudit typ alla jag känner på en massa, så fick 500 kr i fredags och nu har jag 123 kr, och ska få 90 av mamma , så typ 213 kr har jag kvar och 100 går till mobilen sen.

Jag SUGER helt ärligt, nästa gång jag får 500 spänn ska jag ladda mobilen sen ge resten till mamma så får hon ge mig pengar utav det när jag behöver det. På så sätt lär jag mig!

Är gryyyymt besviken på mig själv nu, men ska bättra mig! VERKLIGEN! Oskyldig


KRAAAM

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jasmine - 12 oktober 2009 22:00

Det är nu man börjar gå in i ett nytt skede i livet. Man börjar upptäcka saker som man inte sett förut, det är nu livet börjar och allting börjar hända. Man börjar tänka på ett annat sätt och tar ett steg inåt i verkligheten.Det är även nu som alltin...

Av Jasmine - 12 oktober 2009 21:58

Jag börjar om här nu , blogg.se krånglar bara så inihelvete ! Ni får snart ett lite tanke inlägg som jag vill att ni kommenterar, då är ni supergulliga. PUSS ...

Av Jasmine - 26 september 2009 14:53

Jag byter blogg till www.jjbbe.blogg.se   Fortsätt följa där för där kommer berättelsen fortsätta ...

Av Jasmine - 26 september 2009 13:12

- Behöver du hjälp? Frågade killen bakom biljett kassan. Han hade långt hår som var uppsatt i en svans i nacken. Ögonen var trötta och hon förstod att han hade haft en tuff dag. - Eh joo... jag ska till... London. London? Vad tänkte hon med? Inte...

Av Jasmine - 22 september 2009 18:58

Här kommer fortsättningen på berättelsen; Melissa la sig på rygg och tittade upp på de självlysande stjärnorna i taket, hennes mamma hade köpt dom åt henne när hon fyllt 4 år. Hon kom ihåg hur glad hon hade blivit och hon hade gett henne en bams...

Presentation


Hej,
Det här ska tydligen föreställa en presentation ? Så jag passar väl på att berätta om mig själv!
Jag är en tjej på 14 vårar och brinner för olika språk och kulturer, dock har jag inte ännu varit utomlands men det är det jag strävar mot i framtiden

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards